اسید اوریک بالا و کراتینین بالا در نارسایی کلیه

پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

اسید اوریک بالا و کراتینین بالا در نارسایی کلیه

اسید اوریک بالا و کراتینین بالا در نارسایی کلیه

سطح اسید اوریک و کراتینین می تواند بگوید که چگونه کلیه خود را از اسید اوریک functioning.High و کراتینین بالا می تواند در نارسایی کلیه رخ می دهد . چگونه به کاهش سطوح بالای اسید اوریک و کراتینین ؟

اسید اوریک بالا در نارسایی کلیه

اسید اوریک حاصل از وضعیت حق purine.In است ، کلیه ها می توانید اسید اوریک پردازش و تخلیه آنها از بدن در urine.However در ، اگر کلیه ها نتوانند به درستی کار نکند ، اسید اوریک اضافی را نمی توان از بدن حذف به اندازه کافی ، در نتیجه در نتیجه اسید اوریک بالا .

در عوض، سطح اسید اوریک بالا در خون نیز می تواند function.If کلیه بدتر رسوبات اسید اوریک در کلیه ها ، می تواند باعث التهاب در کلیه directly.In علاوه بر این ، تجمع اسید اوریک می تواند انسداد را تشکیل می دهند که می تواند دفع ادرار تاثیر می گذارد ، در نتیجه بدتر شدن عملکرد کلیوی بیشتر .

کراتینین بالا در نارسایی کلیه

سطح کراتینینتعقیب مهم در اندازه گیری function.It کلیوی است ، حاصل از سوخت و ساز بدن کراتین است و به طور معمول از بدن توسط kidneys.For فیلتر ظرفیت قدرتمند جبرانی کلیه ها ، کراتینین را افزایش نمی دهد تا زمانی که عملکرد کلیوی نصف می شود . سطح کراتینین بالاتر ، عملکرد کلیه را بدتر .

چگونه برای کاهش اسید اوریک بالا و کراتینین بالا ، نارسایی کلیه ؟

برای کاهش اسید اوریک بالا ، بیماران باید تولید اسید اوریک را کاهش دهد. رژیم غذایی کم پورین نقش بسیار حیاتی در کاهش اسید اوریک بالا در نارسایی کلیه است .

به منظور کاهش کراتینین بالا در نارسایی کلیه ، یک رژیم غذایی کم پروتئین recommended.Meanwhile است ، بیماران همچنین می توانید درمان برای افزایش دفع کراتینین و مواد زائد را از پوست و intestine.Some داروهای گیاهی چینی می تواند کمک به بیماران مبتلا به رسیدن به بالاتر از اهداف درمان است . ایمیل به kidneycares@hotmail.com به چه داروهای گیاهی متناسب با شرایط خود را .

همه در همه، اسید اوریک بالا و نتیجه کراتینین بالا از کاهش function.To کلیوی اسید اوریک بالا پایین و کراتینین بالا ، بیماران باید درمان برای درمان کلیه به عنوان یک کل داشته باشد. میکرو چینی داروها Osmotherapy درمان توصیه شده برای نارسایی کلیه با کراتینین بالا و اسید اوریک بالا است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اسید اوریک بالا , کراتینین بالا,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.